Do it Yourself: Η οικολογική κίνηση της Ζανκτ Πάουλι που ανατρέπει τα δεδομένα

Σε μια κίνηση μεγάλου οικονομικού ρίσκου, αλλά συμβατή με όσα πρεσβεύει η ομάδα, προχώρησε η Ζανκτ Πάουλι.


του Αδάμου Ζαχαριάδη


Η γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα διέκοψε το συμβόλαιό της με την εταιρία αθλητικής ένδυσης Under Amour και αποφάσισε να προχωρήσει μόνη της στην παραγωγή της εμφάνισης της ομάδας. Ο λόγος δεν ήταν κάποια οικονομική διαφωνία που προέκυψε, αλλά το γεγονός ότι η Ζανκτ Πάουλι επιθυμούσε να δημιουργήσει μια απολύτως οικολογική εμφάνιση – στόχο που είχε θέσει η ομάδα από το Αμβούργο το 2016.

Έτοιμες τη νέα σεζόν οι οικολογικές εμφανίσεις

Έτσι, οι «Πειρατές» προχωρούν στην παραγωγή των εμφανίσεων αλλά και των επίσημων προϊόντων, μέσω της δικής τους μάρκας. «Do it Yourself» ή αλλιώς «DI!Y», θα είναι από τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν το σήμα κατατεθέν της φανέλας, σε μια ακόμα κίνηση που κάνει τη γερμανική ομάδα να ξεχωρίζει.

Αρχικά η Ζανκτ Πάουλι επιχείρησε να βρει πάροχο που θα μπορούσε να κατασκευάσει τις εμφανίσεις της ομάδας με τους όρους που είχε θέσει η ίδια, όμως καμιά εταιρία δεν μπορούσε να εγγυηθεί ότι η νέα φανέλα θα ήταν ανθεκτική, μακράς διαρκείας και 100% φιλική προς το περιβάλλον.

Από τις αρχές Δεκεμβρίου οι οπαδοί και φίλοι της Ζανκτ Πάουλι θα μπορούν να προπαραγγείλουν την εμφάνιση, ενώ ήδη οι ιθύνοντες της ομάδας έχουν κάνει όλες τις κινήσεις προκειμένου να ανταποκριθούν στη ζήτηση που αναμένεται αυξημένη.

Από το ‘’είμαστε ενάντια’’ στο ‘’είμαστε υπέρ’’

«Πήραμε μια δυναμική εμπορική απόφαση ως σύλλογος. Στον καιρό της πανδημίας, σίγουρα αμφιταλαντεύεσαι για κάτι τέτοιο. Παίρνεις τα στάνταρ χρήματα που σου δίνει η εταιρεία ένδυσης ή παίρνεις το ρίσκο; Αποφασίσαμε να προσεγγίσουμε το ζήτημα ως κοινότητα και ως συνεργατική δράση ανάμεσα στους υπαλλήλους, τα μέλη, τους οπαδούς και τους μετόχους μας. Ξεκινάμε με πωλήσεις μέσω προκαταβολής, κίνηση που μειώνει το επιχειρηματικό ρίσκο. Θα είναι τεράστιο βάρος για την αποθήκη και το ιντερνετικό μας κατάστημα, αλλά το αντιμετωπίζουμε με τεράστιο ενθουσιασμό και αισιοδοξία. Δημιουργώντας το δικό μας brand, θέλουμε να δείξουμε ότι οι αξίες της βιωσιμότητας και του δίκαιου εμπορίου δεν είναι ασυμβίβαστες με την ποιότητα και την απόδοση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος πωλήσεων του κλαμπ, Μπερντ φον Γκέλντερν

«Στη Ζανκτ Πάουλι, μας θεωρούν αντάρτες ως τώρα. Θέλουμε να εξελίξουμε αυτή την άποψη, ώστε να μας αντιμετωπίζουν ως ακτιβιστές, να ξεφύγουμε από το ‘’είμαι ενάντια’’ και να πάμε στο ‘’είμαι υπέρ’’.

Αυτός ο διαφορετικός κόσμος περιλαμβάνει φυσικά το ζήτημα της βιωσιμότητας, αλλά δεν περιορίζεται απλά και μόνο στην οικολογία. Αφορά την κοινωνική βιωσιμότητα, τη δικαιοσύνη και τη διαφάνεια, που είναι έννοιες συμβατές με το DNA της Ζανκτ Πάουλι», πρόσθεσε ο υπεύθυνος του εμπορικού τμήματος, Μάρτιν Ντραστ.